Жители на търговищко село се жалват на онлайн омбудсман
12:23, 01 сеп 15
25
412
Шрифт:
Гражданско сдружение от Попово, което работи със специална интернет платформа за оплаквания е получило сигнал, че в района на селото вече 5-ти ден не работи мрежата на един от операторите, което създава редица неудобства и притеснения на местните хора.
Проверка на място е установила, че проблем наистина има и от телекома не са направили необходимото за да информират населението за причините и колко време ще трае отстраняване на проблема.
"Авторите на сигнала изказват съмнение за неглижиране на проблема от страна на компанията, тъй като районът е беден и е населен с голям процент безработни младежи и възрастни хора, които са с ниски финансови възможности", пише в жалбата изпратена до ръководството на мобилния оператор. Хората настояват още проблемът да бъде бързо отстранен, качеството на услугата да бъде подобрено, а абонатите да бъдат компенсирани чрез отстъпки от месечните си такси.
"Считаме, че те са претърпели щети, не по тяхна вина, като са били поставени в условия на риск, извършили са непредвидени разходи, използвайки услугите на други мобилни оператори." категорични са от организацията, която реализира инициативата за онлайн омбудсман. .
Техният проект е насочен към намирането на нови възможности и способи за интегрирането на уязвимите групи от хора в община Попово към съвременните начини за поставянето на проблемите им пред институциите и обществото.
Чрез специално изградената интернет платформа, хората в затруднено положение могат да контактуват по-лесно с местните и държавни власти и да депозират онлайн своите молби, жалби, сигнали и предложения.
Последни новини

А1 с нова възможност за дарение през Моят А1
15:57, 16 сеп 25 / А1
А1 и НАПГ зарадваха близо 300 деца от приемни семейства с нови раници и учебни помагала за старта на учебната година
17:50, 15 сеп 25 / А1
По случай своя 30-годишен юбилей А1 раздава 333 предметни награди в „Колелото на съдбата“, сред които 3 автомобила
17:44, 15 сеп 25 / А1
Добави коментар