Регистърът за туристическите атракции има повече от 1000 посещения на час
17:40, 11 сеп 15
25
874
Шрифт:
Тя припомни, че фокусът на рекламата върху България за тази и следващата година е поставен върху културно-историческия туризъм. Разработени са 8 културно-исторически дестинации, които обхващат повече от 71 града, каза Ангелкова.
Тя прикани да се изпраща информация за всяка нова туристическа атракция, за да се популяризира максимално бързо.
"Можете да разчитате на Министерство на туризма по партньорството на програмите, за да можем да рекламираме бързо туризма в нашата страна“, обеща Ангелкова.
На територията на страната има повече от 100 туристически информационни центрове. Фокусът продължава да бъде летният, зимният, културно-историческият и гурме туризмът.
Последни новини

А1 и НАПГ зарадваха близо 300 деца от приемни семейства с нови раници и учебни помагала за старта на учебната година
17:50, 15 сеп 25 / А1
По случай своя 30-годишен юбилей А1 раздава 333 предметни награди в „Колелото на съдбата“, сред които 3 автомобила
17:44, 15 сеп 25 / А1
А1 приема предварителни поръчки за най-новите продукти на Apple
20:34, 12 сеп 25 / А1
Добави коментар