Синдикат "Подкрепа" в Пловдив: Служителите на летището са си свършили перфектно работата
14:32, 23 ное 15
25
457
Шрифт:
Екипът е пристигнал в рамките на два часа и е обслужил целия пътникопоток. За тях това е извънреден труд. Кръстев допълни, че самолетите не са били в крайна нужда за кацане и случилото се не може да се разглежда като ситуация за аварийно приземяване.
Припомняме, че в ранните часове вчера поради лошо време два самолета на нискотарифния превозвач Wizz Air бяха пренасочени да кацнат вместо в София в Пловдив. Пътниците останаха няколко часа блокирани на летището през нощта поради липсата на персонал между 22 ч. и 6 ч. От лятото режимът на работа там не е денонощен.
Анализът на създалата се ситуация показва обаче, че ръководството на аеропорта и принципалът на дружеството трябва да преосмислят политиката си по отношение на летището, каза още синдикалният лидер.
Трябва да се отпуснат от министерството около 500-600 хил. лв. годишно за аварийна техника, обезопасяване дейността на летището при аварийни ситуации и в съответствие с рисковата международна обстановка, смята лидерът на "Подкрепа" в града.
Последни новини

Умен старт на новия семестър – водещи смартфони с 0% лихва на лизинг от А1
19:02, 11 сеп 25 / А1
Най-новите продукти на Apple – скоро в А1
18:28, 10 сеп 25 / А1
А1 първа в България предлага на своите клиенти възможност за следене на средна скорост в реално време
16:56, 10 сеп 25 / А1
Добави коментар