Облекчават процедурите по обслужване на граждани в община Плевен
09:35, 09 дек 15
25
678
Шрифт:
Идеята е да се сведат до минимум неудобствата за плевенчани, да се спестят тяхното време и пари. В момента за ваденето на определени документи се изисква осигуряването на вторични справки, което налага продължително обикаляне по различните отдели на общинската администрация и плащане на куп допълнителни такси. Новата разпоредба ще забранява да се изискват от гражданите тези допълнителни справки за информация, която така или иначе е налична в компютърната база данни на общината.
„Със събарянето на административните прегради ще спестим пари, време и нерви на плевенчани. Абсолютно недопустимо е гражданите да бъдат препращани за вадене на различни справки по кабинетите при положение, че тази информация може да бъде получена по служебен път от базата данни на общината“, коментира Спартански.
Последни новини

А1 с нова възможност за дарение през Моят А1
15:57, 16 сеп 25 / А1
А1 и НАПГ зарадваха близо 300 деца от приемни семейства с нови раници и учебни помагала за старта на учебната година
17:50, 15 сеп 25 / А1
По случай своя 30-годишен юбилей А1 раздава 333 предметни награди в „Колелото на съдбата“, сред които 3 автомобила
17:44, 15 сеп 25 / А1
Добави коментар