Горещият телефон за подаване на жалби ще бъде поставен върху касовите бележки
10:06, 30 дек 15
25
618
Шрифт:
През почивните дни за Коледните празници в КЗП на телефона са регистрирани около 45 обаждания, сред които има сигнали и от Сливен.
„Идеята е горещият телефон да бъде „под ръка” на хората и при възникване на нередности да могат да направят консултация или да подадат сигнал още докато са в магазина”, съобщава Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите.
Клиентите са подавали сигнали преди всичко за консултации относно възможността да върнат подаръци, които не са били харесани, или да научат повече за правата си и реда за предявяване на рекламация за дефектна стока..
Последни новини

A1 празнува 30 години с нови тарифни планове за повече свобода и забавление
18:59, 04 сеп 25 / А1
Община Сливен организира кампания по преброяване на безстопанствените кучета
17:51, 03 сеп 25 / Регионални новини
А1: 30 години променяме света заедно
17:40, 03 сеп 25 / А1
Добави коментар