"Образ и подобие" в ГХГ Пловдив
09:09, 15 яну 16 / Култура
25
465
Шрифт:
Основната кауза, която меценатът и неговият екип от Publicis Groupe Bulgaria са си поставили, е не само да мотивират гражданите и гостите на Пловдив да видят изложбата, но и да ги вдъхновят да говорят за нея и за изкуството като цяло от първо лице.
На Главната улица в Пловдив вече са монтирани новите визии на кампанията, които запазват стилистиката на комуникацията до момента, но думите върху белите платна вече не са на копирайтърите, а са на част от посетителите на първата изложба.
Изложбата може да бъде видяна до 10 февруари в сградата на Градската Художествена Галерия в Пловдив, след което ще започне нейната подготовка за гостуване в друг български град. Във всеки град посетителите ще имат възможност на място да напишат своето описание на едно от произведенията и да го качат на специално създаден за целта уебсайт.
След това ще могат да шернат своето описание и разбиране в социални мрежи. Освен това благодарение на висококачествения цветен принтер, предоставен от HP, партньор на "Образ и подобие", всеки може на място да отпечата своите думи на плакат, който да вземе със себе си и да запази като ярък спомен от допира с изкуството.
Последни новини

А1 и НАПГ зарадваха близо 300 деца от приемни семейства с нови раници и учебни помагала за старта на учебната година
17:50, 15 сеп 25 / А1
По случай своя 30-годишен юбилей А1 раздава 333 предметни награди в „Колелото на съдбата“, сред които 3 автомобила
17:44, 15 сеп 25 / А1
А1 приема предварителни поръчки за най-новите продукти на Apple
20:34, 12 сеп 25 / А1
Добави коментар