Пореден конкурс за туристическо лого на България, този път се включват и художници
14:52, 05 фев 16
25
537
Шрифт:
В конкурса може да участва всеки, без значение на колко години е. Проектите ще се приемат от днес до 4 април включително. Те могат да бъдат изпращани на електронната поща [email protected].
Общонационалният конкурс цели да доразвие бранд стратегията на България, приключила през 2013 г. Този проект включваше и разработването на туристическо лого на страната ни. Предложената финална графична визия обаче не получи обществена подкрепа и не беше възприета като официален туристически символ на България.
Конкурсът ще премине в два основни етапа. По време на първия етап професионално жури ще разгледа получените предложения и ще селектира най-добрите проекти. Избраните от тях ще бъдат представени на обществеността, след което ще се пристъпи към втория етап на състезанието, когато по-голямо жури, в което ще бъдат включени представители на медиите, туристическия бизнес, рекламните и PR агенции, маркетолози, ще направи финален избор на най-добрия идеен проект за туристическо лого чрез тайно гласуване.
Припомняме, че през 2014 г. стана ясно, че страната ни ще бъде глобена със 160 хил. лв., което представлява 10% от средствата, платени за проекта за туристическото лого и бранд на България, които така и не бяха приети и с години не се ползваха. На тяхно място продължаваше да се популяризира старото лого.
Последни новини

А1 отбелязва своята 30-годишнина със специални филмови предложения
16:54, 17 сеп 25 / А1
А1 с нова възможност за дарение през Моят А1
15:57, 16 сеп 25 / А1
А1 и НАПГ зарадваха близо 300 деца от приемни семейства с нови раници и учебни помагала за старта на учебната година
17:50, 15 сеп 25 / А1
Добави коментар