Засиленият контрол довел до скок в оборотите по Черноморието
17:24, 07 юли 16
25
437
Шрифт:
Първите резултати от кампанията са значителен ръст на отчетените обороти и драстично покачване на фактурирането на едро към туроператори и търговци, работещи в курортите, съобщиха от пресцентъра на НАП. През тази година приходната агенция отново използва подхода на т.нар открити наблюдения, при които инспекторите присъстват в популярни заведения, дискотеки, ресторанти и паркинги в продължение на дни или седмици, като често по време на наблюдението приходите на обектите са увеличават в пъти.
„Ръст от 200 млн. лв. е отличен резултат. През тази година ни интересува много повече промяната на поведението на търговците, отколкото броят на проверките и наложените санкции. Затова наблюдението на ключовите търговски обекти по цялото Черноморие ще продължи без прекъсване до края на сезона“, коментира лятната кампания Васил Панов, директор на дирекция „Контрол“ в НАП.
Последни новини

А1 отбелязва своята 30-годишнина със специални филмови предложения
16:54, 17 сеп 25 / А1
А1 с нова възможност за дарение през Моят А1
15:57, 16 сеп 25 / А1
А1 и НАПГ зарадваха близо 300 деца от приемни семейства с нови раници и учебни помагала за старта на учебната година
17:50, 15 сеп 25 / А1
Добави коментар