Телефонни измамници започнаха да се представят и за служители на ЧЕЗ
10:55, 04 авг 16
25
573
Шрифт:
„Невъзможно е служители на ЧЕЗ да се обаждат с информация за пострадал човек. Очевидно е, че става дума за опит за измама. Използвам случая, за да подчертая, че по никакъв начин, по никакъв повод, служители на ЧЕЗ не събират пари на при посещение на абонат. Разплащания се извършват единствено на определените за това места - в пощенските клонове, в касите на „Изи пей“ и „Фаст Пей“ е-Пей и по банков път“, заяви Димчо Станев, директор „Обслужване на клиенти“ в ЧЕЗ България.
ЧЕЗ призовава при съмнение за злоупотреби, корупционни практики и други нередности, в които се злоупотребява с името на компанията, да се подават сигнали в МВР. Всеки служител на ЧЕЗ е длъжен при поискване да се легитимира със своята служебна карта, която съдържа трите имена, длъжността и снимка. На гърба й има телефонен номер, на който клиентите могат да проверят самоличността на служителя. При отказ да се предостави картата, потребителят има право да поиска съдействие от полицията.
Последни новини

А1 отбелязва своята 30-годишнина със специални филмови предложения
16:54, 17 сеп 25 / А1
А1 с нова възможност за дарение през Моят А1
15:57, 16 сеп 25 / А1
А1 и НАПГ зарадваха близо 300 деца от приемни семейства с нови раници и учебни помагала за старта на учебната година
17:50, 15 сеп 25 / А1
Добави коментар