Строителна фирма остави „Бистрица“, „Драгалевци“ и част от „Симеоново“ без ток
15:19, 03 окт 16
25
361
Шрифт:
627 хил. клиенти на ЧЕЗ останаха без ток за общо 704 часа в резултат на несъобразени изкопни дейности на строителни фирми за първите 8 месеца на 2016 г. Кабели на компанията бяха скъсани 385 пъти, което доведе до неудобства за гражданите и до непредвидени разходи за отстраняване на щетите.
ЧЕЗ призовава фирмите за по-стриктно спазване на изискванията на ЧЕЗ с цел осигуряване на спокойствието на българските граждани. Те могат да подават съобщения за предстоящи изкопни дейности на факс 02/92 92 551, на имейл адрес [email protected], както и на денонощната телефонна линия 0700 10 010.
Последни новини

А1 отбелязва своята 30-годишнина със специални филмови предложения
16:54, 17 сеп 25 / А1
А1 с нова възможност за дарение през Моят А1
15:57, 16 сеп 25 / А1
А1 и НАПГ зарадваха близо 300 деца от приемни семейства с нови раници и учебни помагала за старта на учебната година
17:50, 15 сеп 25 / А1
Добави коментар