България откри информационно-туристически център в Токио
11:15, 20 окт 16
25
490
Шрифт:
Разноските по центъра ще се поемат от Бизнес асоциацията Япония и Югоизточна Европа. Българското министерство ще предоставя актуални рекламни материали. В центъра посетителите ще получават и актуална информация за възможностите за туризъм.
"България е известна сред азиатските туристи с розовото си масло и киселото мляко, но тук те могат да открият много други атрактивни форми на туризъм", коментира още Ангелкова.
Япония е в топ 50 на генериращите пазари за българския туризъм и заема 41 позиция за периода януари-август 2016 г. с над 9 хил. туристи, което е с 16.5 % увеличение спрямо същия период на 2015 г. Според националната статистика, през 2015 г. страната ни е посетена от общо 12 362 японски граждани
Последни новини

А1 приема предварителни поръчки за най-новите продукти на Apple
20:34, 12 сеп 25 / А1
Умен старт на новия семестър – водещи смартфони с 0% лихва на лизинг от А1
19:02, 11 сеп 25 / А1
Най-новите продукти на Apple – скоро в А1
18:28, 10 сеп 25 / А1
Добави коментар