„Енерго-Про“ ще праща по имейл и телефон известия за просрочени сметки
19:23, 08 дек 16
25
565
Шрифт:
Всеки клиент на компанията, който желае да получава известие за забавено плащане на сметка за ток по телефон или имейл, вече може безплатно да заяви услугата и онлайн. За целта трябва да попълни своя 10-цифрен клиентски номер, номер на една от фактурите, издадени през последните 12 месеца, и да посочи телефонния номер или имейла, на който желае да получава известието. Регистрацията отнема около минута и пести време и средства, тъй като не е необходимо посещение в Център за обслужване на клиенти за заявяване на услугата.
От началото на 2016 г. компанията е изпратила над 840 хиляди напомнящи известия. От тях 348 хиляди са SMS - съобщения, 31 хиляди са изпратени по имейл и 462 хиляди - чрез писмо на адреса. Опитът показва, че след напомнянето средно 95% от клиентите заплащат забавената сметка в рамките на няколко дни. Така се спестяват неудобствата от евентуално прекъсване и допълнителни средства за възстановяване на електрозахранването.
Последни новини

А1 и НАПГ зарадваха близо 300 деца от приемни семейства с нови раници и учебни помагала за старта на учебната година
17:50, 15 сеп 25 / А1
По случай своя 30-годишен юбилей А1 раздава 333 предметни награди в „Колелото на съдбата“, сред които 3 автомобила
17:44, 15 сеп 25 / А1
А1 приема предварителни поръчки за най-новите продукти на Apple
20:34, 12 сеп 25 / А1
Добави коментар