Овергаз ще общува с потребители във Viber
10:56, 06 фев 17
25
426
Шрифт:
Нововъведението Овергаз прави с цел да улесни газифицираните домакинства и да им осигури още един лесен и удобен начин за комуникация. В приложението предстои да се разработи автоматичното меню за въпроси и отговори. Всички, които последват компанията във Viber, скоро ще имат директна връзка с екипите по обслужване на клиенти и ще могат да задават своите въпроси чрез индивидуален чат. От компанията ще отговарят на запитвания за текущи сметки и начини на плащане, къде се намира най-близкият клиентски център, както и как домакинствата могат да оптимизират енергийното си потребление. С помощта на профил в приложението експертният екип на газовото дружество ще съдейства и на желаещите да намалят разходите си за отопление, като им разясни стъпките за газификация на жилището и предимствата на синьото гориво пред останалите енергоизточници.
Последни новини

А1 отбелязва своята 30-годишнина със специални филмови предложения
16:54, 17 сеп 25 / А1
А1 с нова възможност за дарение през Моят А1
15:57, 16 сеп 25 / А1
А1 и НАПГ зарадваха близо 300 деца от приемни семейства с нови раници и учебни помагала за старта на учебната година
17:50, 15 сеп 25 / А1
Добави коментар