ЦИК реши: И сайтовете ще получават медийни пакети
17:45, 12 фев 17 / Политика
25
420
Шрифт:
Решението на комисията е с дата 11 февруари и е публикувано на сайта на комисията.
На изборите за президент и вицепрезидент комисията изключи сайтовете от възможността в тях да се рекламира с държавни пари. Това беше оспорвано пред Върховния административен съд, който отхвърли жалбите.
Тогава ЦИК обяви, че ще взема решение при всеки конкретен случай. Тогава от комисията посочваха какво е "медийна услуга":печатни медии (вестници, списания и други периодични издания), обществени и търговски електронни медии – лицензираните или регистрираните обществени или търговски доставчици на аудио-визуални медийни услуги или радиоуслуги.
Сега към тях са добавени и онлайн новинарски услуги – електронните издания на вестници, списания, информационни агенции и други електронни издания.
Извън групата на медийните услуги ЦИК поставя личните блогове и социалните мрежи като фейсбук, туитър и други подобни.
До 24 февруари е срокът, в който ЦИК ще трябва да определи колко и кои формации ще имат право на медийни пакети.
По закон партия, която не получава субсидия, регистрирана за вота на 26 март, има право на 40 000 лв. за агитация в медиите, а инициативен комитет - на 5000 лв.
Още от „Политика“

Радев безочливо гази Конституцията, отказа да покани ДПС-Ново начало на консултации
18:13, 10 дек 24 /
Цветан Цветанов със срещи във Вашингтон
15:32, 05 дек 24 /
Само лоялност към Борисов не стига, силно "тежи" парафът на Пеевски
13:22, 25 ное 24 /
Цветанов с призив към свободните избиратели: Излезте и гласувайте
21:34, 16 сеп 24 /Последни новини

А1 и НАПГ зарадваха близо 300 деца от приемни семейства с нови раници и учебни помагала за старта на учебната година
17:50, 15 сеп 25 / А1
По случай своя 30-годишен юбилей А1 раздава 333 предметни награди в „Колелото на съдбата“, сред които 3 автомобила
17:44, 15 сеп 25 / А1
А1 приема предварителни поръчки за най-новите продукти на Apple
20:34, 12 сеп 25 / А1
Добави коментар