Излязоха резултатите и от трето класиране на кандидатстващите след VІІ клас
13:29, 15 юли 16
25
566
Шрифт:
Броят на подадените заявления е 25, а броят на класираните ученици – 24.
Проверката на резултатите става през линк от електронните страници на Регионалния инспекторат по образованието и на Министерството на образованието и науката с ЕГН и входящ номер, когато ученикът кандидатства в региона, в който е завършил VІІ клас и с ЕГН и избор на регион, ако ученикът участва в класиране в друга административна област.
Списъци на класираните по входящи номера са обявени също и на информационните табла в РИО – Шумен и във ІІ ОУ „Д-р Петър Берон” – гр. Шумен.
2 ученици са класирани в ПМГ „Нанчо Попович”, гр. Шумен, 3-ма са в ГПЧЕ „Никола Вапцаров”, по един учени има класиран в СОУ „Сава Доброплодни" и в СОУ „Панайот Волов”. В СОУ „Йоан Екзарх Български”, гр. Шумен за 3 ученици.
В ПГ по строителство, архитектура и геодезия, гр. Шумен са класирани 2 ученици, 9 са в ПГ по икономика, гр. Шумен и трима в ПГ по механотехника, електроника, телекомуникации и транспорт „Христо Ботев”.
Класираните ученици могат да се запишат училищата, където са приети, в следващите 2 работни дни – 18 и 19 юли 2016 г.
На 21 юли ще бъдат обявени незаетите места след ІІІ етап и реда и сроковете за попълването им, които се определят от директорите на съответните училища.
РИО – Шумен – Областна комисия по приемане на ученици.
Още от „“

91-годишен шофьор блъсна пешеходка в Шумен
14:21, 12 юли 22 /
Петиция настоява за българско гражданство за основателя на „Двора на кирилицата”
11:00, 09 апр 21 /
Екстремно селфи: трима мъже се качиха на паметник край Шумен
13:02, 21 яну 21 /
Три земетресения са регистрирани в България тази нощ
10:38, 17 яну 21 /Последни новини

А1 отбелязва своята 30-годишнина със специални филмови предложения
16:54, 17 сеп 25 / А1
А1 с нова възможност за дарение през Моят А1
15:57, 16 сеп 25 / А1
А1 и НАПГ зарадваха близо 300 деца от приемни семейства с нови раници и учебни помагала за старта на учебната година
17:50, 15 сеп 25 / А1
Добави коментар